tiistai 5. helmikuuta 2013

Australia, here I come!

Pikaista paniikki-väsymys-apuaapua päivitystä!!

Nyt se oikeesti tapahtu, MÄ ALOTIN MATKANI AUSTRALIAAN! Istun tällä hetkellä bussissa kohti Helsinki-Vantaata, ja vatsassa havaittavissa muutama pikku perhonen.. Päässä pyörii koko ajan lause "mitä mä unohdin!?", vaikka oon varma että kaikki tärkeä tuli mukaan. Ainaki lentoliput, passi ja viisumi.

Heipat ja "nähdään pian!" sanottu kaikille, ja ei se helppoa kyllä ollu.. Muutama kyynel siinä tuli itse kullakin ja muutaman (kymmenentuhannen) kerran sai kuulla äiten suusta lauseen "kotio voit tulla koska vaan takasi, ei oo häpeä tulla aikasemmin kun pitäs". Tiedän, ja tiedän <3 ja eihän sitä koskaan tiedä mitä tästä reissusta tulee, vai tuleeko mitään mut sen näkee sitte..

Huhhuh alkaa iskee huono-olo bussissa kirjotellessa, joten taidan yrittää saada unta palloon, ja seuraavan kerran musta kuuluuki pihaus luultavasti pallon toiselta puoliskolta. Ja äitelle laitan viestiä kun löydän Anun lentokentältä, kun hyppään koneeseen, kun laskeudutaan Milanoon, kun lähdetään Milanosta ja laskeudutaan Hongkongiin ja saavutaan Australiaan...ja listahan olisi loputon. Oot rakas!

Rakkaudella teitä kaikkia rakastaen, Sonja

Ps. Taru, pidä Tessusta hyvä huoli! love juuuuu


2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Pidänpidän! siinä se hengailee mun vieres allnight ja kestää mun itkupotkuraivarit :) mut havefun! loveyou toooo
    ♥ minä ja tessu

    VastaaPoista